Jesteś tutaj

Lista informacji semestralnych

12/12/2017 - 10:20

​REJESTRACJA NA ZAJĘCIA W SEMESTRZE LETNIM 2017 / 2018, HISTORIA I KULTURA ŻYDÓW I i II STOPNIA

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że rejestracja na wszystkie przedmioty oferowane przez Instytut Historyczny, tak jak w latach ubiegłych, odbędzie się drogą internetową.  Zapisy na zajęcia semestru letniego 2017/2018, dla studentów Historii i kultury Żydów IH  i studentów MISH, odbywać się będą w następującym terminie:
 
 

24 stycznia 2018 (godz. 10.00) – 25 lutego 2018 (godz. 23.59)

 

12/12/2017 - 09:15

​REJESTRACJA NA ZAJĘCIA W SEMESTRZE LETNIM 2017 / 2018, HISTORIA I i II STOPNIA

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że rejestracja na wszystkie przedmioty oferowane przez Instytut Historyczny, tak jak w latach ubiegłych, odbędzie się drogą internetową.  Zapisy na zajęcia semestru letniego 2017/2018, dla studentów historii IH  i studentów MISH, odbywać się będą w następujących terminach:
 

Strony

Lista ogloszen

20/02/2018 - 15:51

Odwołanie dyżuru dnia 21 lutego 2018

Szanowni Państwo, 

Ze względu na natłok wydarzeń w Instytucie Historycznym, w których chę lub muszę wziąć udział, jestem zmuszony wyjątkowo odwołać dyżur 21 lutego 2018 roku. 
W bardzo pilnych sprawach proszę się do mnie zgłaszać, 21 lutego od 10:30 do 11:15. 

Pozdrawiam 

Michał Leśniewski

20/02/2018 - 15:02

TERMINY ​SKŁADANIA PODAŃ O ZMIANY W REJESTRACJI (ZAPISY, ZMIANY W GRUPACH)

Szanowni Państwo,

przypominamy, że w Instytucie Historycznym, zgodnie z decyzją Z-cy Dyrektora ds. Studenckich dr. hab. Piotra Węcowskiego, składanie podań dotyczących zmian w rejestracji na zajęcia ogólnouniwersyteckie (oferowane przez IH) i instytutowe, będzie możliwe od 26 lutego do 11 marca br.

Podania będą przyjmowane w sekretariatach ds. studenckich (p. 5 i 7).

Bardzo prosimy o terminowe składanie podań.

Łączymy wyrazy szacunku,
Klaudia Pożarycka
Sekretariat ds. Studenckich

19/02/2018 - 13:13

odwołane zajęcia 20 i 23 lutego, pierwsze zajęcia 27 lutego i 2 marca

Szanowni Państwo,
ze względu na mój stan zdrowia muszę odwołać zajęcia 20 i 23 lutego. Pierwsze zajęcia będą mogły się odbyć odpowiednio 27 lutego i 2 marca. Wysłałam do wszystkich Państwa maile przez USOS z dokładnymi informacjami dotyczącymi przygotowania się na pierwsze zajęcia. Tych z Państwa, do których nie dotarły bardzo proszę o kontakt mailowy.
Mój dyżur 23 lutego także odwołuję.
Pozdrawiam,
Natalia Królikowska-Jedlińska

19/02/2018 - 12:52

Odwołanie zajęć i dyżuru Tomasza Kizwaltera

Szanowni Państwo,
Z powodu choroby odwołuję swoje zajęcia i dyżur we wtorek 20 lutego oraz zajęcia w środę 21 lutego. Osoby umówione ze mną na dyżurze proszę o kontakt mailowy pod koniec tego tygodnia.
Tomasz Kizwalter 

19/02/2018 - 08:39

Konwersatorium ORAL HISTORY WE WSPÓŁCZESNEJ HUMANISTYCE – WPROWADZENIE

Szanowni Państwo,
W drugiej turze rejestracji studenci historii i studiów judaistycznych mogą zapisywać się na współprowadzone przez IH i IKP konwersatorium ORAL HISTORY WE WSPÓŁCZESNEJ HUMANISTYCE – WPROWADZENIE (Interdyscyplinarne zajęcia finansowane z Funduszu Innowacji Dydaktycznej). 
 
Zajęcia odbywają się w piątki (11:30-14:45, Instytut Historyczny Sala B w terminach: 
2.03, 16.03, 13.04, 27.04, 18.05, 25.05, 8.06 
i będą kontynuowane w semestrze zimowym 2018/2019. 
 
Formularz USOS zostanie uruchomiony w tym tygodniu.

19/02/2018 - 07:09

Pierwszy dyżur w semestrze letnim

Szanowni Państwo,
mój pierwszy dyżur w semestrze letnim odbędzie się we wtorek 20.02. w godz. 15.00-16.00.
Kolejne dyżury - poniedziałki godz. 13.30-14.30.
Z poważaniem,
Katarzyna Błachowska

Sekretariat ds. studenckich:

Pokój nr 7, III piętro,
tel. 22 55 20 592;
22 828 01 03
poniedziałek     9:30-15:00
wtorek               9.00-15.00
środa                 9:00-15:30
czwartek            7:00-17:30
piątek                 nieczynny

p. Iga Bukowska 
i.bukowska@uw.edu.pl
p. Klaudia Pożarycka
k.pozarycka@uw.edu.pl

Pokój nr 5, III piętro,
tel. 22 55 20 771
poniedziałek – nieczynny
wtorek -piątek – 9.00-15.00
sobota - 9.30-15.00

p. Elżbieta Godlewska
e.z.godlewska@uw.edu.pl

 

Sekretariat ogólny i dyrektora:

Czynny w dni powszednie:
8.00 - 16.00,
pokój 18, III piętro
tel. 22 55 20 415,
tel./fax 22 826 19 88
e-mail: sekretariat.ih@uw.edu.pl

mgr Paweł Derecki
mgr Karolina Koper