Jesteś tutaj

Lista informacji semestralnych

28/03/2017 - 13:56

Podpięcia przedmiotów w roku akademickim 2016/2017

Uprzejmie informujemy, iż decyzją Pani Prorektor ds. studentów i jakości kształcenia dr hab. Jolanty Choińskiej-Mika, prof. UW  w terminie od 29 marca do 11 kwietnia 2017 roku będzie możliwość podpinania przez studentów w USOSweb przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017

27/03/2017 - 12:31

Pisemne egzaminy z tzw. dużych jezyków obcych

W tegorocznej egzaminacyjnej sesji letniej trwającej od 9 czerwca do 2 lipca 2017 r. pisemne egzaminy z tzw. dużych języków obcych, inaczej niż w latach ubiegłych, przewidziano na 4 dzień sesji, tj. 12 czerwca.

08/03/2017 - 14:24

REJESTRACJA NA OBJAZDY NAUKOWE DLA I i II ROKU STUDIÓW HISTORII I STOPNIA

Informujemy, że od dnia 15 marca br. rozpocznie się rejestracja na objazdy naukowe dla I i II roku studiów licencjackich Historii oraz studentów MISH.

Strony

Lista ogloszen

29/03/2017 - 21:46

odwołany dyżur Artura Markowskiego

Szanowni Państwo,
w związku ze sprawami służbowymi odwołuję jutrzejszy dyżur. Zapraszam na kolejny w następnym tygodniu lub proszę o kontakt mailowy.
Przepraszam za kłopot
Pozdrawiam
Artur Markowski

29/03/2017 - 11:16

Edytorstwo Ogólne - odwołanie zajęć red. Anny Kędziorek w dniu 30 III br.

Szanowni Państwo,
red. Anna Kędziorek zmuszona jest odwołać jutrzejsze zajęcia z powodów zdrowotnych.
Z up. Marek Janicki

28/03/2017 - 12:51

Zmiana godziny dyżuru

Szanowni Państwo,
zmianie ulega godzina mojego dyżuru w Zakładzie NPH.
Od dziś dyżurować będę we wtorki, w godz. 11.45-13.00. Jeżeli nie mogliby Państwo spotkać się ze mną w tym czasie proszę o kontakt mailowy na adres: janicius@gmail.com
Łączę pozdrowienia,
Marek Janicki

 

27/03/2017 - 10:59

Odwołanie dyżuru i zajęć Pani Profesor Jolanty Sikorskiej-Kuleszy w dniach 27 - 28 marca br.

uprzejmie informuję o odwołaniu dyżuru i zajęć Pani Profesor Jolanty Sikorskiej-Kuleszy w dniach 27 - 28 marca br.

27/03/2017 - 10:35

A. Janiak-Jasińska - dyżur 28.03.2017 r. odwołany

Szanowni Państwo,
w związku z wyjazdem odwołuję najbliższy dyżur - we wtorek 28 marca. W sprawach pilnych proszę słać maile, w sprawach mniej pilnych - zapraszam na następny dyżur - 4 kwietnia. Jak zawsze, w godz. 18.30-19.30.
Przepraszam za utrudnienia
Agnieszka Janiak-Jasińska
 

25/03/2017 - 18:46

Odwołanie zajęć 28.03.2017 (Bliski Wschód i Palestyna)

Szanowni Państwo, 

Ze względu na inne obowiązki, jestem zmuszony odwołać nasze zajęcia 28 marca o 11:30. Temat zrealizujemy na kolejnych zajęciach 4 kwietnia 2017 roku. 

Pozdrawiam 

M.L.

Sekretariat ds. studenckich:

Pokój nr 7, III piętro,
tel. 22 55 20 592;
22 828 01 03
poniedziałek     9:30-15:00
wtorek               9.00-15.00
środa                 9:00-15:30
czwartek            7:00-17:30
piątek                 nieczynny

p. Iga Bukowska 
i.bukowska@uw.edu.pl
p. Klaudia Pożarycka
k.pozarycka@uw.edu.pl

Pokój nr 5, III piętro,
tel. 22 55 20 771
poniedziałek – nieczynny
wtorek – 9.00-15.00
środa-piątek – 9.00-15.00
sobota - nieczynny

p. Elżbieta Godlewska
e.z.godlewska@uw.edu.pl

 

Sekretariat ogólny i dyrektora:

Czynny w dni powszednie:
8.00 - 16.00,
pokój 18, III piętro
tel. 22 55 20 415,
tel./fax 22 826 19 88
e-mail: sekretariat.ih@uw.edu.pl

mgr Paweł Derecki
mgr Iwona Włodarczyk