Jesteś tutaj

Lista informacji semestralnych

02/11/2016 - 08:34

PODPIĘCIA PRZEDMIOTÓW - SEMESTR ZIMOWY I CYKL ROCZNY W ROKU AKADEMICKIM 2016/2017

Uprzejmie informujemy, że w porozumieniu z Biurem Spraw Studenckich i Działem Aplikacji Komputerowych, dla studentów Instytutu Historycznego w dniach 7 – 15 listopada 2016 r. zostanie uruchomiona tura podpięć przedmiotów semestru zimowego i cyklu rocznego.

Lista ogloszen

29/03/2017 - 11:16

Edytorstwo Ogólne - odwołanie zajęć red. Anny Kędziorek w dniu 30 III br.

Szanowni Państwo,
red. Anna Kędziorek zmuszona jest odwołać jutrzejsze zajęcia z powodów zdrowotnych.
Z up. Marek Janicki

28/03/2017 - 13:23

Podpięcia w semestrze letnim 2016/2017

Szanowni Państwo,
 
 uprzejmie informuję, iż decyzją Pani Prorektor ds. studentów i jakości kształcenia dr hab. Jolanty Choińskiej-Mika, prof. UW  w terminie od 29 marca do 11 kwietnia 2017 roku będzie możliwość podpinania przez studentów w USOSweb przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017. Dotyczyć to będzie wszystkich przedmiotów, których nie objął mechanizm wymuszania podpięć podczas rejestracji na te przedmioty.
 

28/03/2017 - 12:51

Zmiana godziny dyżuru

Szanowni Państwo,
zmianie ulega godzina mojego dyżuru w Zakładzie NPH.
Od dziś dyżurować będę we wtorki, w godz. 11.45-13.00. Jeżeli nie mogliby Państwo spotkać się ze mną w tym czasie proszę o kontakt mailowy na adres: janicius@gmail.com
Łączę pozdrowienia,
Marek Janicki

 

20/03/2017 - 15:44

Wolicki. Odwołany dyżur 21.03

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informuję, że zmuszony jestem odwołać mój jutrzejszy dyżur. Równocześnie informuję, że dyżur środowy rozpocznę nieco wcześniej niż zwykle, o godzinie 12.45.

Przepraszam za ewentualne niedogodności.

Ukłony
Aleksander Wolicki

17/03/2017 - 07:41

Dobrochna Kałwa - odwołane zajęcia i dyżury

Szanowni Państwo,
W dniach 17.03-3.04 moje zajęcia i dyżury zostają odwołane. W sprawach pilnych proszę o kontakt mailowy.
Z poważaniem
Dobrochna Kałwa

13/03/2017 - 18:19

Wolicki. Przesunięcie godziny wtorkowego dyżuru

Szanowni Państwo!

Z przyczyny osobistych zmuszony jestem mój jutrzejszy (wtorek 14.03) dyżur przesunąć na godziny 14.00-15.00. Za ewentualne niedogodności przepraszam.

Aleksander Wolicki

Sekretariat Studiów Zaocznych

Pokój nr 5, III piętro,
tel. 22 55 20 771
e-mail: studia.ih@uw.edu.pl

poniedziałek – nieczynny
wtorek – 9.00-15.00
środa-piątek – 9.00-15.00
sobota - 9.30-15.00
p. Elżbieta Godlewska
e.z.godlewska@uw.edu.pl

 

Sekretariat ogólny i dyrektora:

Czynny w dni powszednie:
8.00 - 17.00,
pokój 18, III piętro;
tel. 22 55-20-415;
tel./fax 22 826 19 88
e-mail: sekretariat.ih@uw.edu.pl
mgr Paweł Derecki
mgr Iwona Włodarczyk