Jesteś tutaj

Lista informacji semestralnych

13/11/2019 - 14:42

Harmonogram rejestracji ogólnouniwersyteckiej (żetonowej)

Szanowni Państwo, 
Poniżej zamieszczamy harmonogram rejetracji na przedmioty ogólnouniwersyteckie na semestr letni 2019/20
Rejestracja rozpoczyna się o godz. 21:00 i kończy o godz. 23:59.
 
I  tura:   02.12.2019 r. – 30.12.2019 r. (rejestracja do grup dedykowanych i otwartych)
 
Od 02.12. będzie można rejestrować się na przedmioty należące do grupy 0000-SCISLE-OG czyli przedmioty ścisłe. Obowiązuje dedykacja przy przedmiotach,  oraz przy których została zdefiniowana.
 

Strony

Lista ogloszen

24/01/2020 - 22:20

Dyżury w czasie sesji

Szanowni Państwo,

W czasie sesji moje dyżury odbędą się w środę, 29.01., w godz. 13:00-14:00 oraz w piątek, 31.01., w godz. 14:00-15:00 (sala 111).

Z wyrazami szacunku,
​Aleksandra Oniszczuk

24/01/2020 - 14:58

Dyżur dla Studentów studiów zaocznych i podyplomowych - 25 stycznia 2020

Szanowni Państwo! 

Sekretariat ds. studenckich będzie otwarty dla studentów w sobotę - 25 stycznia w godzinach 10:00-13:00.

Sekretariat  ds. Studenckich
Instytut Historyczny UW

24/01/2020 - 13:14

Dyżury dr hab. Anety Pieniądz w sesji

Szanowni Państwo,

w sesji dyzuruję w nastepujących terminach:

wtorek 28 stycznia, godz. 12.00-13.00
czwartek 30 stycznia, 11.30-12.30
wtorek 4 lutego, godz. 12.00-13.00
czwartek 6 lutego, godz. 11.30-12.30

Aneta Pieniądz

24/01/2020 - 11:50

​1 lutego Budynek Pomuzealny będzie otwarty w godz. 8.00–16.00

Szanowni Państwo!
Informujemy, że Budynek Pomuzealny będzie otwarty w sobotę 1 lutego w godz. 8.00–16.00.
 
Z poważaniem
Sekretariat IH

24/01/2020 - 11:09

dyżury w sesji zimowej

Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że w sesji zimowej będę dyżurował w następujących terminach:
- 27 stycznia od 11.30 do 12.30,
- 3 lutego od 10.00 do 11.00.
Z pozdrowieniami,
Piotr M. Majewski

23/01/2020 - 18:45

Dyżur w sesji Artura Markowskiego

Szanowni Państwo,
w sesji będę dyżurował w środę, w godz. 13.15-15.00 w pok. 111/112.
W związku z wyjazdem na kwerendę archiwalną, zajęcia rozpocznę w drugim tygodniu semestru letniego.
W semestrze letnim ulega także zmianie termin mojego dyżuru. Będzie się on odbywał w czwartki, w godz. 11.30-13.00 w pok. 111/112.
Jednocześnie informuję, że w dn. 31.01 - 24 02. kontakt mailowy ze mną może być utrudniony, za co przepraszam.
Artur Markowski

Sekretariat Studiów Zaocznych

Pokój nr 5, III piętro
p. Małgorzata Pieczątka
tel. 22 55 20 771
Kontakt: zaoczne.ih@uw.edu.pl

poniedziałek    9:30-13:00
wtorek             9:30-13:00
środa               9:30-13:00
czwartek          12:00-17:00
piątek               nieczynny
soboty (w terminach zjazdów) 10.00-13.00

PRZERWA 13.00-13.30
 

Sekretariat ogólny i dyrektora:

Czynny w dni powszednie:
8.00 - 16.00,
pokój 18, III piętro;
tel. 22 55-20-415;
tel./fax 22 826 19 88
e-mail: sekretariat.ih@uw.edu.pl
mgr Paweł Derecki
mgr Monika Kwiecień