Jesteś tutaj

Lista informacji semestralnych

23/11/2020 - 16:59

Wykaz zajęć do wyboru oferowanych studentom studiów magisterskich w latach akademickich 2020/21 i 2021/22

Szanowni Państwo, 

Wydzia Hstorii  UW oferuje studentom studiów drugiego stopnia następujące zajécia do wyboru: 

08/11/2020 - 21:08

Prawo do swobodnego wyrażania przekonań politycznych i światopoglądowych

W trosce o realizację prawa do swobodnego wyrażania przekonań politycznych i światopoglądowych przypominam, że mają Państwo prawo eksponowania, także w przestrzeni akademickiej, symboli swych poglądów, w tym również tych związanych z Ogólnopolskim Strajkiem Kobiet. Proszę o informację, gdyby prawo to nie było respektowane przez wszystkich członków naszej społeczności.

05/11/2020 - 21:45

Legitymacje studenckie dla studentów I roku (ELS)

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że po licznych problemach z przygotowaniem dla Państwa legitymacji studenckich, od piątku rozpoczniemy ich wydawanie.

Przypominamy także, że mają Państwo możliwość korzystania z mobilnej legitymacji (mLegitymacji), do czego gorąco zachęcamy. Szczegóły znajdą Państwo pod adresem: https://www.uw.edu.pl/mlegitymacje-studenckie-juz-dostepne-na-uw/

Strony

Lista ogloszen

01/12/2020 - 12:15

Publiczna rozprawa doktorska mgr Anny Dryblak

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że 11 grudnia o godz. 16.00 odbędzie się publiczna obrona w trybie zdalnym rozprawy  doktorskiej mgr Anny Dryblak pt. „Piastowskie fundacje klasztorów żeńskich, ich znaczenie i rola w Polsce X-XIII w. Recepcja obcych wzorów czy tworzenie oryginalnego modelu?”. 

Z wyrazami szacunku
Sekretariat Wydziału Historii UW

30/11/2020 - 12:16

Publiczna rozprawa doktorska mgr Marty Szady

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że 11 grudnia o godz. 11.00 odbędzie się publiczna obrona w trybie zdalnym rozprawy doktorskiej mgr Marty Szady pt. "Conversions between Nicene and Homoian Christianity in the post-Roman successor kingdoms from the fifth to the seventh century". Szczegółowe informacje, streszczenie rozprawy i recenzje w załącznikach.

Z wyrazami szacunku
Sekretariat Wydziału Historii UW

27/11/2020 - 10:06

Pozytwna ocena PKA dla studiów na kierunku 'historia'

W związku z przeprowadzoną jesienią 2019 roku wizytacją przedsatwicieli Polskiej Komisji Akredytacyjnnej na UW i dokonaną oceną naszych studiów historycznych, PKA przesłała właśnie raport końcowy z wizytacji. Otrzymalismy ocenę pozytywną. Szczegóły uzasadnienia dostępne sa w załączonym pliku.
Kolejne ocena w roku 2026/27!
11/11/2020 - 11:17

Uchwała Rada Wydziału dot. wypowiedzi Ministra Edukacji i Nauki

Rada Wydziału Historii przyjęła w dniu 10.XI.2020 poniższą uchwłę:
 

10/11/2020 - 10:29

Biblioteka WH jest nieczynna do 29 listopada br.

W związku z decyzjami rządu dotyczącymi walki z wirusem SARS-CoV-2 do 29 listopada 2020 r. obowiązywać będzie zakaz udostępniania zbiorów przez biblioteki publiczne i naukowe z wyjątkiem działań prowadzonych zdalnie.
27/10/2020 - 13:05

stypendium socjalne dla studentów

Szanowni Państwo,
w roku akademickim 2020/2021 podania studentów Wydziału Historii o przyznanie stypendium socjalnego będzie rozpatrywała pani Jolanta Przygocka (j.d.przygocka@uw.edu.pl).

Sekcja studencka - studia zaoczne

Zgodnie z Zarządzeniem Rektora UW w sprawie czasowego ograniczenia obowiązku pracy na terenie uczelni, informujemy, że kontakt z sekcją studencką do odwołania jest możliwy jedynie drogą mailową lub telefonicznie podczas dyżurów w poniedziałki i środy w godzinach 11:00-12:30 pod numerem : (22) 55 20 592 - studia dzienne oraz (22) 55 20 771 - studia zaoczne i podyplomowe.

Pokój nr 5, III piętro
p. Małgorzata Pieczątka
tel. 22 55 20 771
Kontakt: zaoczne.ih@uw.edu.pl

poniedziałek    9:30-13:00
wtorek             9:30-13:00
środa               9:30-13:00
czwartek          12:00-17:00
piątek               nieczynny
soboty (w terminach zjazdów) 10.00-13.00

PRZERWA 13.00-13.30

Sekretariat ogólny i dyrektora:

Zgodnie z Zarządzeniem Rektora UW w sprawie czasowego ograniczenia obowiązku pracy na terenie uczelni informujemy, że kontakt z sekretariatami do odwołania możliwy jest wyłącznie drogą mailową.

Czynny w dni powszednie:
8.00 - 16.00,
pokój 18, III piętro;
tel. 22 55-20-415;
tel./fax 22 826 19 88
e-mail: sekretariat.ih@uw.edu.pl
mgr Paweł Derecki
mgr Monika Kwiecień